Vilniaus g. 11, LT-60180 Raseiniai
Elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Tel. (8 428) 52 167

1 Gruodžio 13 dieną būrelis 6b klasės mokinių ir jų klasės vadovė Laima Česaitienė vyko į ekskursiją. Kalėdinė Kauno eglė visada vilioja daugybę smalsuolių, ir mes nusprendėme ja pasigrožėti. Gaila, bet ypatingo vaizdo nepamatėme. Antras kelionės lankytinas objektas-Maironio lietuvių literatūros muziejus. Pravėrus poeto buto duris, suskamba kanklės ir pasigirsta kompozitoriaus J. Naujalio ir Maironio dainos „Lietuva brangi“ melodija. Maironis nuo 1909 metų iki mirties gyveno 8 kambarių bute. Labai atidžiai išklausėme įdomų gidės pasakojimą. Sužinojome poeto buities detales, įpročius, charakterio savybes. Visi grožėjomės senoviniais baldais, puošniais laikrodžiais, paveikslais, skulptūromis. Nustebome pamatę, kiek daug knygų turėjo Maironis. Kelionės paskutinė dalis –PPC „Akropolis“. Trumpam užsukome ir pramogavome. Kelionė buvo šauni. Mes, Raseinių krašto vaikai, džiaugiamės daug sužinoję apie Maironį. Šitos žinios mums bus naudingos lietuvių kalbos ir literatūros pamokose. O dabar planuojame kitą kelionę. Juk taip smagu patirti daug nuotykių, įgyti žinių!

6b klasės mokiniai ir klasės vadovė

Paieška

fondu programa

pirmokupriemimasirkt

Informacija apie COVID-19

Rekomendacijos, patarimai, prevencijos priemonių taikymas dėl naujojo koronaviruso (COVID -19).

Sekite naujienas Sveikatos  apsaugos ministerijos svetainėje: