Vilniaus g. 11, LT-60180 Raseiniai
Elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Tel. (8 428) 52 167

1Spalio 13 d. 7a klasės mokiniams ir jų klasės vadovei Stanislavai Brauklienei tapo labai įsimintina. Iš mokyklos autobusu pasiekėme Kauno geležinkelio stotį, o ten sėdome į traukinį ir po valandos buvome Vilniuje. Pėsčiomis ėjome į Valdovų rūmus, kur mus pasitiko puikus gidas Gediminas. Jis paaiškino, kaip mediniai radiniai paruošiami eksponavimui, kaip dirba archeologai norėdami lankytojams pateikti kuo daugiau įdomių eksponatų.Gediminas mums pasakė, kad tuo keliu, kuriuo mes atėjome į Vadovų rūmus, vaikščiodavo Lietuvos didikai. Rūmuose apžiūrėjome visas sales, užlipome į apžvalgos aikštelę, iš kurios atsivėrė puikus sostinės vaizdas.

Po ekskursijos Valdovų rūmuose grįžome į Vilniaus geležinkelio stotį, iš ten traukiniu parvažiavome į Kauną, kur mus pasitiko vairuotojas Kęstutis. Traukinio vagonas buvo šviesus, erdvus, patogios sėdėjimo vietos, o mūsų mokyklinis autobusas pasirodė toks mažas, bet mums buvo smagu vėl grįžti namo, nes kelionėje patyrėme daug puikių įspūdžių.

Klasės vadovė Stanislava Brauklienė

Paieška

fondu programa

pirmokupriemimasirkt

Informacija apie COVID-19

Rekomendacijos, patarimai, prevencijos priemonių taikymas dėl naujojo koronaviruso (COVID -19).

Sekite naujienas Sveikatos  apsaugos ministerijos svetainėje: