Vilniaus g. 11, LT-60180 Raseiniai
Elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Tel. (8 428) 52 167

1 Kiekvieną pavasarį mes, pailgintos darbo dienos grupės Nr. 1 mokiniai, Raseinių krašto muziejaus lėšomis vykstame į ekskursiją po rajoną.
Šiemet ekskursiją pradėjome Bernotuose, didžio lietuvių poeto, kunigo Jono Mačiulio-Maironio tėvonijoje.
     Šiais metais visa Lietuva mini poeto 155-ųjų gimimo metinių sukaktį.

Stiprybės ir jėgų sėmėmės apkabinę Maironio pušį. Smalsumo vedami, bet su baime ėjome į „senele“ vadinamą ledainę. Apžiūrėjome muziejaus eksponatus, išgirdome įdomių pasakojimų apie poetą. Nustebome sužinoję, kad Maironio sesers Kotrynos dukra Danutė Lipčiūtė-Augienė, įžymi išeivių rašytoja, dramaturgė, visuomenės ir kultūros veikėja, yra 100 metų ir gyvena Amerikoje.
     Pasandravyje, poeto gimtinėje, pasigrožėjome puikiais Sandravos ir Luknės upelių vingiais, Maironio ąžuolų taku, apžiūrėjome kryžius ir koplytėles, dvarelio pamatus, svirtinį šulinį su įspūdingo dydžio akmeniniu rentiniu, restauruotą akmens mūro pavalkinę (pakinktinę).
Pabuvojome ant Betygalos piliakalnio, nuo kurio atsiveria įspūdingi miestelio vaizdai. Linksmai kopėme ir į Padubysio piliakalnį, grožėjomės nuostabia panorama, o nusileidę pramogavome žaidimų aikštelėje.
     Grįžome truputį pavargę, bet kupini puikių įspūdžių ir gerų emocijų. Esame labai dėkingi Raseinių krašto istorijos muziejaus darbuotojai Linai Kantautienei ir mūsų mokyklos pradinių klasių mokytojai Dianai Užemeckienei, lydėjusioms ekskursijos metu.

Pailgintos darbo dienos grupės auklėtoja Reda Baltkojienė

Paieška

fondu programa

pirmokupriemimasirkt

Informacija apie COVID-19

Rekomendacijos, patarimai, prevencijos priemonių taikymas dėl naujojo koronaviruso (COVID -19).

Sekite naujienas Sveikatos  apsaugos ministerijos svetainėje: