Vilniaus g. 11, LT-60180 Raseiniai
Elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Tel. (8 428) 52 167

4Lapkričio 17 dieną 7c klasės mokiniai išsiruošė į ilgai lauktą ekskursiją. Šį kartą vykome į Kauną. Pirmiausia aplankėme Pažaislio vienuolyną. Iš įdomaus gidės pasakojimo sužinojome, kada padėtas kertinis Švč. Mergelės Marijos apsilankymo pas Elžbietą bažnyčios akmuo, kiek laiko truko komplekso statyba ir įrengimas, kodėl būtent toks yra bažnyčios fasadas, kas pavaizduota herbe. Ypatingai sudomino presbiterija- didysis altorius, kapitula- kalčių skyrius, K. Z. Paco ir jo šeimos kripta bei vienuolių kamaldulių kripta.

Apžiūrėję Pažaislio vienuolyno ekspoziciją, vėliau vykome į pramogų parką, kuriame visi papietavome ir draugiškai žiūrėjome kino filmą. Kupini įspūdžių vakare grįžome namo.

7 c klasės vadovė V. Armonienė

Paieška

fondu programa

pirmokupriemimasirkt

Informacija apie COVID-19

Rekomendacijos, patarimai, prevencijos priemonių taikymas dėl naujojo koronaviruso (COVID -19).

Sekite naujienas Sveikatos  apsaugos ministerijos svetainėje: