Vilniaus g. 11, LT-60180 Raseiniai
Elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Tel. (8 428) 52 167

p1360723Pailgintos darbo dienos grupės mokiniai mokslo metų pabaigoje Raseinių krašto istorijos muziejaus lėšomis vyko į ekskursiją po Raseinių rajoną.

Pirmiausia apžiūrėjome istorijos–technikos paminklą – Lyduvėnų tiltą. Iš muziejininkės Linos Kantautienės sužinojome, kad tai ilgiausias (599 m) ir aukščiausias (42 m) Lietuvos tiltas, kurio istorija jau skaičiuoja 100 metų. Mokiniams buvo smagu išgirsti, kad Enriko tėtis saugo šį tiltą.

Šiluvos koplyčioje muziejininkė papasakojo, kad toje vietoje, ant akmens, 1608 metais piemenims ganant gyvulius pasirodė Švč. Mergelė Marija. Piligrimų informacijos centro muziejuje susidomėję klausėmės vienuolės, apžiūrėjome parodą, skirtą Šiluvos istorijai, pamaldumo tradicijoms. Švč. Mergelės Marijos Gimimo bazilikoje regėjome stebuklais garsėjantį Marijos paveikslą.

Betygalos gatvių sankryžoje matėme kunigaikščio Vytauto Didžiojo paminklą. Muziejuje smalsiai klausėmės geografės muziejininkės Marijonos Birutės Navakauskienės. Grožėjomis grafiko Jono Kuzminskio, medžio drožėjo Juozo Grabausko, kunigo-dailininko Prano Šniukštos darbais. Sužinojome, kaip atsiranda grafikos darbai, apžiūrėjome gausią mineralų, uolienų, fosilijų, kriauklių kolekciją. Smagiai pasisupome, pačiuožinėjome, palaipiojome žaidimų aikštelėje, esančioje šalia muziejaus. Už bažnyčios nusileidę laipteliais žemyn pasiekėme Betygalos simbolį – ąžuolą, pavadintą lietuviško žodžio skleidėjo Mikalojaus Daukšos vardu. Ąžuolas yra saugomas gamtos paveldo objektas, skaičiuojantis virš 400 metų.

Iš ekskursijos grįžome įsitikinę, kad mūsų rajone yra daug gražių ir įdomių vietų, kurias būtina aplankyti.

Pailgintos darbo dienos grupės auklėtoja Reda Baltkojienė

Paieška

fondu programa

pirmokupriemimasirkt

Informacija apie COVID-19

Rekomendacijos, patarimai, prevencijos priemonių taikymas dėl naujojo koronaviruso (COVID -19).

Sekite naujienas Sveikatos  apsaugos ministerijos svetainėje: