Vilniaus g. 11, LT-60180 Raseiniai
Elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Tel. (8 428) 52 167

nuotrauka 3

Spalio 22 d. 5a klasė išsiruošė į pirmąją savo ekskursiją šiais mokslo metais. Kelionės tikslas buvo aplankyti Vilnių. Sostinėje mes apžiūrėjome Katedros aikštę, pabuvojome Valdovų rūmų kiemelyje. Su gide Birute nusileidome į Katedros požemius, klausėmės jos pasakojimo apie Katedros statybą, restauravimą. Tuo pačiu daug sužinojome apie Lietuvos istoriją.

Kartu su gide aplankėme Šv. Kazimiero koplyčią. Po turiningo vizito Katedroje pramogavome Vichy vandens parke. Ten išklausėme gelbėtojo Tomo edukacinę programą ,,Šaunieji gelbėtojai“, gavome diplomą. Išbandę siūlomas pramogas, pietavome visi kartu prie bendro stalo. Į namus grįžome pilni gerų įspūdžių.

Paieška

fondu programa

pirmokupriemimasirkt

Informacija apie COVID-19

Rekomendacijos, patarimai, prevencijos priemonių taikymas dėl naujojo koronaviruso (COVID -19).

Sekite naujienas Sveikatos  apsaugos ministerijos svetainėje: