Vilniaus g. 11, LT-60180 Raseiniai
Elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Tel. (8 428) 52 167

Rudens spalvomis grožėjomis keliaudami pagal Nemuną spalio mėnesį. Raseinių Viktoro Petkaus pagrindinės mokyklos 2c klasės ir Šaltinio progimnazijos 2d klasės mokiniai į kelionę kartu susiruošė jau antrą kartą. Labai laukėme ekskursijos į Panemunę.Bet dar labiau norėjosi pamatyti savo draugus iš kitos mokyklos. Vieni kitiems atrodėme paūgėję, drąsesni...

Abiejų mokyklų antrokai ekskursijos metu turėjo daug užduočių. Veliuonoje reikėjo suskaičiuoti Ramybės ir Gedimino kapo piliakalnių laiptelius. O jų virš 100... Ir skaičiavome, ir kojas mankštinome. Užlipę ant piliakalnių matėme visas rudens spalvas, kuriomis pasipuošė Nemuno slėniai.

Toliau mūsų kelionė tęsėsi į Panemunės pilį. Sužinojome, kad ji turi dar vieną pavadinimą. Tai Vytėnų pilis. Apie pilį, jos istoriją, parką mums pasakojo gidė. Įdomiausia buvo tai, kad Panemunės parke reikėjo surasti lobį. Vieną lobį ieškojo Šaltinio progimnazijos antrokai, o kitą- mes. Lobio paieška buvo nelengva. Reikėjo rasti paslėptas nuorodas 9 parko vietose. O pats lobis buvo  skrynioje, kuri buvo tamsiame rūsyje. Ten buvo baugu eiti, todėl vedėmės savo mokytojas L. Baltrušaitienę ir R. Simonavičienę. Kiekviena klasė turėjo atlikti užduotis, kad iššifruotų skrynios kodą. O kai atidarėme - labai džiaugėmės, nes buvo daug puikių emocijų ir saldus lobis.

Važiuojant namo autobuse vyko viktorina. Mokytoja Lina mums užduodavo klausimus, o mokytoja Renata dalino prizus. Visi klausimai buvo apie pilį, piliakalnius, bokštus, gynybines sienas. Net datas ir pavardes reikėjo prisiminti.

Į Raseinius grįžome pilni įspūdžių ir dovanų. Viską pasakojome savo tėveliams, seneliams. Dabar lauksime pavasario, nes toliau tęsis dviejų mokyklų draugystė. Vėl važiuosime kartu.

Goda Jokilaitytė,

Raseinių Viktoro Petkaus pagrindinės mokyklos 2c kl. mokinė

Paieška

fondu programa

pirmokupriemimasirkt

Informacija apie COVID-19

Rekomendacijos, patarimai, prevencijos priemonių taikymas dėl naujojo koronaviruso (COVID -19).

Sekite naujienas Sveikatos  apsaugos ministerijos svetainėje: