Vilniaus g. 11, LT-60180 Raseiniai
Elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Tel. (8 428) 52 167

Nors kalendoriaus  lapeliai skelbia vasaros pradžią, mokyklos pradinių klasių mokinių aukšte netyla linksmas šurmulys. Jau treti metai birželio pirmą savaitę veikia dieninė gabiųjų mokinių vasaros poilsio stovykla „Smalsučiai“. Šią stovyklą organizuoja pradinių klasių mokytojos Gražina Šimkevičienė ir Dalia Kosienė.  Stovykloje vaikai turiningai ilsisi, aplanko įdomiausias  gimtojo miesto ir rajono vietas, užsiima pažintine, sportine, kūrybine veikla.

Pirmą stovyklavimo dieną vaikai iškylavo  poilsiavietėje prie Dubysos. Susipažinę, priėmę bendras taisykles, aptarę stovyklos veiklos planą  stovyklautojai varžėsi linksmose estafetėse, gaudė ... vėją ir leido didžiulius muilo burbulus, žaidė sportinius žaidimus. Veikė ir kūrybinės dirbtuvės – vieni piešė, kiti gamino žmogeliukus iš ... grūdų. Buvo įdomu! Įspūdžius stovyklautojai užrašė stovyklos dienoraštyje.

Apsilankę Raseinių M. Martinaičio bibliotekoje buvome pakviesti pakeliauti Astridos Lindgren takais, susipažinti su rašytojos knygų paroda, su lėlėmis - jos knygų herojais. Vaikų literatūros skyriaus vedėja Jolanta Gudeikytė ne tik lydėjo virtualioje kelionėje po Švediją, bet ir pakvietė į žaisloteką – knygų herojų kambarį. Dienos bibliotekoje įspūdžius perkėlėme į knygų skirtukus ir padovanojome bibliotekai, o bibliotekos darbuotojos  mus apdovanojo suvenyrais.

Trečią stovyklavimo dieną, lydimi Raseinių krašto muziejaus darbuotojos Linos Kantautienės, leidomės į kelionę po Betygalos kraštą. Važiuodami vaizdingomis vietovėmis pasiekėmė Betygalą. Atsigaivinę šaltu tyru Šv. Jono šaltinėlio vandeniu pasukome į Padubysio pievas. Čia laukė tikras išbandymas – pereiti Dubysą kabančiu tiltu, vadinamu Beždžionių tiltu. Tik perėję jį, supratome pavadinimo prasmę... Atgavę kvapą patraukėme miestelio kapinių link. Aplankę Maironio tėvų kapą , užkopėme į Betygalos I ir II piliakalnius ir pasigrožėjome nuostabiu atsivėrusiu apylinkių vaizdu.

Betygalos miestelyje aplankėme geografės muziejininkės M. B. Navakauskienės įkurtą Geologijos ekspoziciją. Mus labai sudomino gausi mineralų, uolienų, fosilijų, kriauklių kolekcija (net 1800 eksponatų!) Originalūs eksponatai iš viso pasaulio praplėtė mūsų žinias, padidino smalsumą, paskatino norą pažinti, kas yra po mūsų kojomis, žvyro krūvoje, upės atodangoje.

Maironio muziejuje  Bernotuose stovyklautojus pasitiko ekskursijų vadovė Rita Paškauskienė, kuri papasakojo apie garsųjį mūsų krašto dainių, jo vaikystę ir jaunystę.

Ketvirtą dieną kaimo turizmo sodyboje „Karpynė“ vaikai turėjo galimybę paplaukioti baseine, o grįžę į mokyklą surengė šokių šventę.

Paskutinę stovyklos dieną „Smalsučių“ laukė išvyka į Tytuvėnų regioninį parką. Pirmiausia aplankėme Miško muziejų.Čia pamatėme ir sužinojome, kokie gyvūnai, paukščiai, tame tarpe ir retieji, gyvena regiono apylinkėse.  Pamatėme  paukščių, žvėrelių buveines - lizdus,  aplinką, imituojančią natūralią, vabzdžių, drugelių kolekcijas, gausybę neįprasčiausių inkilų, vietinių liaudies meistrų drožinių, radinių ir kitų įdomybių. Ekskursijos gidė -  Miškų urėdijos gamtosaugininkė Ieva - stebėjosi stovyklautojų atidumu ir smalsumu, o vaikai paaiškino, kad jie gi – „Smalsučiai“! Palydėti gidės, pasukome į tikrą ištvermės išmėginimo kelią - 3,3 km ilgio Giliaus ežero pažintinį taką, kuris vedė mišku pagal nuolat besikeičiančią ežero pakrantę.  Informaciniai stendai padėjo plačiau susipažinti su ežero gyvūnijos ir augalijos įvairove. Eidami klausėmės paukščių giesmių, žavėjomės atsiveriančiais vaizdais į ežerą. Nors atstumas netrumpas, puiki nuotaika neleido pavargti.

Grįždami iš kelionės stovyklautojai apgailestavo, kad taip greitai prabėgo penkios dienos. Mokytojos Dalia ir Gražina įteikė vaikams „Smalsučio“ užrašines su užfiksuotomis stovyklavimo akimirkomis, o stovyklautojai dėkojo mokytojoms už įdomią, turiningą veiklą.

Iki kitos vasaros, „Smalsučiai“!

Paieška

fondu programa

pirmokupriemimasirkt

Informacija apie COVID-19

Rekomendacijos, patarimai, prevencijos priemonių taikymas dėl naujojo koronaviruso (COVID -19).

Sekite naujienas Sveikatos  apsaugos ministerijos svetainėje: