Vilniaus g. 11, LT-60180 Raseiniai
Elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Tel. (8 428) 52 167

Balandžio 10 d. vyko iniciatyva „Visuotinė atvirų durų diena tėvų darbovietėse“. Todėl mes, 3ak klasės mokiniai, su mokytoja Saule Tiškuviene nusprendėme sudalyvauti iniciatyvoje bei aplankyti Raseinių AB „Šatrija“. Šioje įmonėje dirba dvi mūsų klasės mokinių mamos.

Išklausę saugaus elgesio instruktažą, nekantriai susėdome į mokyklinį autobusiuką ir pajudėjome. Kelionė neprailgo, nes iki minėtos įmonės yra tik keli kilometrai.

Atvykome. Prie įėjimo mus pasitiko AB „Šatrija“ generalinis direktorius Giedrius Grondskis. Jis supažindino su įmonės įkūrimo istorija.

Sužinojome, kad 1955 m. buvusių kareivinių patalpose buvo įsikūręs Kauno fabriko „Spalis“ filialas. 1962 m. buvo pastatytas naujas korpusas su erdviais, gražiais cechais, sumontuoti nauji įrengimai. Cechas tapo savarankišku fabriku ir dirbančiųjų pasiūlymu buvo pavadintas „Šatrija“.

Įmonėje siuvami įvairūs specialiosios paskirties rūbai – apranga ugniagesiams, narams, lakūnams, policijos pareigūnams, taip pat drabužiai, skirti buriuotojams, medžiotojams, slidininkams, žvejams, motociklininkams; drabužiai, skirti ekspedicijoms ypatingomis oro sąlygomis ir pan.

Lydimi direktoriaus, ekskursiją po įmonę pradėjome nuo trečiojo aukšto, kuriame yra audinių ir furnitūros sandėliai bei yra siuvama produkcija. Antrajame aukšte yra sukirpimo ir siuvimo cechai, o pirmajame yra siuvimo cechas ir gatavos produkcijos sandėlis. Man įdomiausia buvo pirmajame aukšte. Ten mes ne tik apžiūrėjome pasiūtą aprangą ugniagesiams, bet ją ir pasimatavome.

Ekskursija man labai patiko. Aš didžiuojuosi, kad Raseiniuose yra AB „Šatrija“, kurios gaminamą produkciją dėvi specialios paskirties įstaigų darbuotojai, palaikantys tvarką ir gelbstintys žmonių gyvybes ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

Austėja Tverkutė, 3ak klasės mokinė

Paieška

fondu programa

pirmokupriemimasirkt

Informacija apie COVID-19

Rekomendacijos, patarimai, prevencijos priemonių taikymas dėl naujojo koronaviruso (COVID -19).

Sekite naujienas Sveikatos  apsaugos ministerijos svetainėje: