Vilniaus g. 11, LT-60180 Raseiniai
Elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Tel. (8 428) 52 167

Spalio 18 dieną nešini daiktais ir kupini geros nuotaikos 7 d klasės mokiniai išsiruošė į Klaipėdą. Kadangi važiavome į tą pusę, nusprendėme aplankyti Kretingos muziejų, Vandens malūną ir Žiemos sodą. Aplankėme Palangos Gintaro muziejų, lipome į Birutės kalną, pasivaikščiojome pajūriu, ėjome Palangos tiltu.

Kretingos muziejaus  gidė mus supažindino su eksponatais, bylojančiais apie Kretingos dvaro savininkus, svarbesnius jų nuveiktus darbus Kretingoje ir Lietuvoje, papasakojo apie šio dvaro – muziejaus istoriją.

Vandens malūno ekspoziciją sudaro 5 temos: „Budinam žemelę“, „Pavasario ir vasaros džiaugsmai ir rūpesčiai“, „Rudens gėrybės“, „Linelis dengia, linelis rengia, linelis vestuves kelia“, „Gyvename šviesos ir užgimimo laukimu“. Keliaudami metų laikais,  susipažinome su mūsų protėvių svarbiausiais darbais, darbo įrankiais, inventoriumi, namų apyvokos reikmenimis, kalendorinėmis šventėmis bei tradicijomis. Gidės pasakojimas įdomus buvo ne tik todėl, kad pati istorija įdomi, bet ir todėl, kad ji kalbėjo  žemaitiškai. Kai kurių žodžių nesupratome, bet tai tik suteikė įdomų atspalvį gidės kalbai.

Žiemos sodas taip pat nuostabus, kaip ir visas dvaras. Jame auga daug įvairiausių augalų, vienas iš jų – didžiausias, seniausias ir augantis centre – fikusas. Šiam augalui jau apie 30 metų, jo viršutiniai lapai net siekia lubas. Pastebėjome daug kitų augalų, ne tik gražių, bet ir įdomių – su ore kybančiomis šaknimis. Matėme vėžlių ir miegančią papūgą.

Tolimesnis mūsų  kelionės taškas – Palanga. Trumpam užsukę į Všį Kretingos verslo ir technologijų mokyklą, atvykome į kurortą. Pėsčiomis parku ėjome į Gintaro muziejų, kuriame matėme labai didelių gintaro gabalų, gintaro inkliuzų, su į gintaro gabaliukus  patekusiais smulkiais vabzdžiais, dirbinių iš gintaro (traukinuką, šachmatus ir kt.).

Lipome į Birutės kalną, vėliau patraukėme prie jūros. Pakvėpavome pušų ir jūros oru. Pasirinkome sunkesnį kelią – ėjome pajūriu link tilto. Nors prisėmėme batus smėlio,  nesigailime, kad pasirinkome tokį maršrutą. Juk ne sezono metu, siaučiant stipriam vėjui, pajūriu pasivaikščioti labai smagu.

Ėjome Palangos tiltu, galo nepasiekėme, nes dangus gąsdino lietumi, bet bendrą nuotrauką pasidarėme. Kupini vis dar nesibaigiančio entuziazmo patraukėme atgal. Ėjome J. Basanavičiaus gatve, Birutės alėja , kurios pabaigoje mūsų laukė vairuotojas.

Savo kelionę, kuri buvo turininga ir smagi, pabaigėme Klaipėdos Akropolyje. Vieni spėjo patikrinti  arenos ledą, kiti pirko dovanėles artimiesiems. Autobuse pasidalinome kelionės įspūdžiais ir besišnekučiuodami patraukėme namų  link.

7 d klasės mokinė Kornelija Kareivaitė

Paieška

fondu programa

pirmokupriemimasirkt

Informacija apie COVID-19

Rekomendacijos, patarimai, prevencijos priemonių taikymas dėl naujojo koronaviruso (COVID -19).

Sekite naujienas Sveikatos  apsaugos ministerijos svetainėje: