4Kiekvienas mokytojas siekia, kad jo pamokose, neformaliojo švietimo užsiėmimuose būtų įdomu, kad mokiniai įsisąmonintų mokomąją medžiagą, ugdytųsi kūrybiškumą ir norą daugiau sužinoti. Šiuos siekius padeda įgyvendinti nauja mokymosi erdvė – lauko klasė, mokinių vadinama „kupolu“. Būrelio „Jaunieji mokslininkai“ nariai, 5–8 klasių mokiniai, susirinkę lauko klasėje, aptarė užsiėmimo temą: „Kas gyvena kerpėse ir samanose“, susiplanavo darbo eigą ir išgarmėjo laukan rinkti samanų bei kerpių.     Vaikams patiko dirbti lauke ir lauko klasėje, visi patenkinti kartojo, kad darbas „kupole“ yra patogus, tiesiog esi visai šalia gamtos, gali rinkti medžiagą, grįžti atgal į lauko klasę ir tyrinėti su mikroskopais, kas gyvena kerpėse ir samanose. Ir jaunieji mokslininkai, ir jaunieji žurnalistai, kurie dalyvavo užsiėmime, galėjo išbandyti naują prietaisą – mikroskopą telefonui. Smagu buvo dalyvauti tokioje įdomioje patyriminėje pamokoje, fotografuoti mokinių veiklą. Dėkojame būrelio „Jaunieji mokslininkai“ vadovei mokytojai Rasai Vaišvilienei už galimybę dar geriau pažinti gamtos stebuklus.

      Tokia erdvė – lauko klasė – padeda geriau suvokti mokymo turinį, plėtoja mokinių gebėjimą kritiškai mąstyti, taikyti įgytas žinias praktikoje.

Jaunieji žurnalistai