1Vaikus nuo pat mažens supa pasakos, o jų sekimas stiprina tėvų ir vaiko tarpusavio ryšį. Pedagogai siekia, kad vaikai gebėtų kritiškai mąstyti, samprotauti, kad sparčiau lavėtų jų skaitymo ir rašymo įgūdžiai. Viso to ir dar daugiau pasiekti gali padėti pasakos – garsinis jų skaitymas. Priešmokyklinės grupės vaikai lankėsi progimnazijos bibliotekoje, klausėsi bibliotekininkės Linos pasakojimo apie knygų pasaulį ir jos skaitomos pasakos. Vėliau pakvietė Liną į svečius – į „Žiniukų“ grupę. Labai laukė ir svarstė, kokią pasaką skaitys Lina.

Pagaliau sulaukė. Vaikai, klausydami Linos skaitomos pasakos, stengėsi sutelkti dėmesį, įsiklausyti ir išgirsti skaitomą kūrinį, atsakyti į klausimus, samprotauti.

Teigiama, kad skaitymas lavina vaiko kalbą, plečia žodyną, mažasis skaitytojas tampa atviresnis naujoms situacijoms, drąsiau bendraujantis. Tikėtina, kad ateityje priešmokyklinės grupės vaikai dar labiau pamils knygas, supras draugystės, empatijos, pagalbos kitiems vertę.

      Vėliau „Žiniukai“ piešė iliustracijas. Jų piešiniai pamažu darėsi įvairesni, kūrybiškesni, vaikai įvardijo savo jausmus, suvokė, kas gera ir bloga. O jeigu mažieji skaitytojai dar ko nors nesuvokė, tegul kol kas lieka po stebuklo skraiste...

     PU mokytoja Vida Lazdauskaitė