32c klasės mokiniai dalyvavo nuotolinėje pamokoje „Mokonomika“. Šios pamokos tikslas buvo kurti inovatyvias švietimo priemones, įgyvendinant Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus. Organizuotos veiklos įkvėpė atrasti ir dar kartą suprasti, kad kiekvienas mokinys yra kūrybiškas ir gebantis žinias taikyti praktinėje veikloje, tačiau visuomet reikia tinkamo mokytojo ar mentoriaus, kuris įgalintų kurti, pritaikyti, demonstruoti. Ši diena buvo pilna iššūkių ir orientuota į mokinių kompetencijų ugdymą: pilietiškumo, kūrybiškumo, skaitmeninio raštingumo, socialumo ir kt. Kas svarbiau? Rezultatas ar pats ugdymo procesas? „Mokonomikos“ pamokoje buvo svarbi kiekvieno mokinio veikla, patirtas smalsumas ir gautas rezultatas.

           2c klasės mokytoja Odeta Bielskytė