Vilniaus g. 11, LT-60180 Raseiniai
Elektroninis paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Tel. (8 428) 52 167

1Lapkričio 15 dieną mes, 7 b ir 5 a klasių mokiniai su klasių vadovėmis V. Armoniene, V. Sabaliauskiene ir mokytojo padėjėja N. Paulauskiene, vykome į ekskursiją. Už Platelių, Plokščių kaime, aplankėme ,,Šaltojo karo“ muziejų. Tai vienintelė Europoje ekspozicija, įrengta viename pirmųjų Sovietų Sąjungos buvusiame požeminiame balistinių raketų šachtiniame paleidimo komplekse. Muziejaus istorinė ekspozicija pasakoja apie penkis dešimtmečius trukusį Šaltąjį karą.         Čia buvo dislokuotos 4 vidutinio nuotolio balistinės raketos SS-4, apginkluotos 2 MT galios termobranduolinėmis galvutėmis. Mokiniams patiko aiškus ir dalykiškas gidės pasakojimas. Nuvykę į Palangą apsilankėme ,,Iliuzijų name“ „EUREKA“. Tai paslapčių ir magijos kupinas pramogų kompleksas, įsikūręs Basanavičiaus gatvėje. Pasidarėme smagių, linksmų ir nutrūktgalviškų nuotraukų,  stebėjome   chemijos eksperimentus (Kultūros paso paslaugų edukacinė programa ,,Pažink istoriją ir mokslą kitaip“). Įspūdingiausi buvo sprogimai, ugnikalnis ir dramblio pasta. Taip pat aplankėme ir Palangos tiltą, paplūdimyje ieškojome gintaro, kai kurie mokiniai ,,pamatavo“ Baltijos vandens temperatūrą, paskanavo nevalgomos spalvos gėrimų su ledukais... Lydimi gero oro, kupini įspūdžių, nusipirkę lauktuvių, sėkmingai grįžome namo.

Klasių vadovės Vaida ir Vijoleta

Paieška

fondu programa

pirmokupriemimasirkt

Informacija apie COVID-19

Rekomendacijos, patarimai, prevencijos priemonių taikymas dėl naujojo koronaviruso (COVID -19).

Sekite naujienas Sveikatos  apsaugos ministerijos svetainėje: