2013-ieji metai-Tarmių metai, todėl mūsų mokykloje vyko daug įdomių renginių, kuriuose dalyvavo gausus mokinių būrys. Rajoniniame renginyje „Šneka raseiniškiai – girdisi prie Dubysos“ dalyvavo 6a klasės mokiniai bei 10b klasės mokinys. Mokiniai pristatė žemaičių tarmę, pabandė kalbėti žemaitiškai. Visiems patiko, kai tarmiškai kalbėjo vieno mokinio močiutė. O kiek azarto, linksmybių, pokštų buvo, kai vyko kalbinės rungtys. Rungtyse dalyvavo ne tik mokiniai, bet ir mokytojos, bibliotekininkė. Nepaprastai įdomu buvo išgirsti liaudies dainą improvizuojančius 7a klasės mokinius „Chorų karuose“. Mokiniai ne tik puikiai dainavo, bet ir buvo pasipuošę Žemaitijos regionui būdingais rūbais.

Mokyklos biblioteka pasipuošė stendu „2013-ieji – tarmių metai. Ką aš žinau apie tarmes?“ Kovo mėnesį organizuotas raiškaus žodžio konkursas „Ką pasakytum, jei prakalbėtum?“ Gegužės mėnesį vyko koncertas, skirtas Tarmių metams ir Šeimos dienai paminėti.

3a klasės mokinių grupė paruošė projektą „Žemaitija“. 4a klasės mokiniai rinko, sistemino medžiagą apie tarmes ir paruošė pranešimą „Mylėkim gimtą protėvių kalbą“ , kurį pristatė rajono pradinių klasių mokinių konferencijoje  „Vienas vardas – Lietuva“.  3c klasės mokiniai dalyvavo klasės projekte „Etnografinės Lietuvos dalys“. 4a ir 4b kl. mokiniai rinko medžiagą apie Aukštaitijos papročius, tradicijas, dainas, tradicinius patiekalus. Surinktą medžiagą pristatė rajoniniame renginyje „Ateikit, vaikeliai, į mano sodą“. Mokiniams buvo smagu ir naudinga rinkti informaciją apie tarmes, pabandyti patiems pakalbėti tarmiškai. Parengta rajoninio renginio „Ateikit, vaikeliai, į mano sodą“ CD, sudėta medžiaga apie visas tarmes, etnografines Lietuvos zonas. Mokiniai susidomėjo žemaičių bei aukštaičių tarmėmis ir suprato, kad Lietuvoje kalbama ne tik bendrine kalba, bet ir tarmiškai.

Pasibaigė Tarmių metai, bet susidomėjimas tarmėmis liko, todėl 2014-2015m.m. ketinama surengti popietę „Mes – žemaičiai“, planuojamos ekskursijos į Žemaitiją ir Aukštaitiją: mokiniai lankysis muziejuose, artimiau susipažins su šių regionų tarmėmis natūralioje aplinkoje, pamatys žemaitišką ir aukštaitišką aplinką.